2015. december 15., kedd

Betegségem és gyógyulásom története 2015

A betegségem: a colitis ulcerosa egyik súlyosabb változata, a fekélyes, vérzéses vastagbélgyulladás. 2006-ban ezzel a diagnózissal lettem leszázalékolva.
Mit jelent ez? A vastagbél belső felületét apró, gombostűfejnyi vérző fekélyek borítják, és a vastagbél nyálkahártyája gyulladt, szakadozott. Minden ellenkező állítással szemben ezt a betegséget hagyományos, gyógyszeres kezeléssel nem lehet sem kordában tartani, sem gyógyítani. Velem próbálkoztak hosszú ideig, közel 3 évig, és csak egyre súlyosabb lett az állapotom. Végül az egyik aránylag őszinte doki azt mondta, hogy próbálkozzak valami mással, mert ők nem tudnak rajtam gyógyszeresen segíteni. Azóta sok mindennel próbálkoztam, homeopátia, alga, életmódváltás, stb. Tünetmentes voltam jó néhány évig, amíg nem volt szükségem gyógyszer szedésére.
2013-ban epehólyag gyulladás ütötte fel a fejét, és ennek kezelésére erős fájdalomcsillapító, görcsoldó, és antibiotikum szedésére kényszerültem, majd rövid időn belül epekő eltávolításra került sor. A műtét után kb. 3 hónapra ismét megjelent a székletemben a vér. Ezután bármit csináltam, a vérzés csak enyhült egy kicsit, de nem múlt el.
2015 márciusában egy hasmenéses járványból én is kivettem a részem, viszont ebből már nem tudtam kijönni. Beindult a vastagbélgyulladás elemi erővel, a hasmenés nem múlt, hanem súlyosbodott, a vérzés egyre súlyosabb lett, szinte már csak véres folyadék ment, legyengültem. Enni alig bírtam, végül már a vizet is csak kortyokban tudtam meginni. Már semmi nem használt, bármit vettem be, csak rosszabb lett. Május közepén már az egész emésztő rendszer, (végbéltől a gyomorig) begyulladt, fájdalmaim voltak, és a székletet sem bírtam tartani. Sokszor nem tudtam eljutni az ágytól a WC-ig.
Az állapotom elkeserítő volt. Magamban leszámoltam az életemmel. Azonban az életösztön dolgozott, és kerestem a megoldást.
Május közepén azt találtam ki, hogy felragasztok egy FGXpress (Power Strips) tapaszt, felváltva a patkóbélre, a gyomorra, és vastagbélre. Ha a lányomnak az epehólyag gyulladását rendbe tette, akkor hátha nekem is segít. Néhány nap után éreztem egy kis pozitív változást. Mivel rohamosan fogyott a készletem, felhívtam azt a személyt, akitől a tapaszt kaptam. Kiderült, hogy van egy másik termék, a SolarStrips, egy csak tengeri fitoplanktont tartalmazó ostya. Már nem volt mit veszítenem, azt kértem, hogy ha van, azonnal küldjön nekem egy havi adagot.
Június 1-én kezdtem el szedni. Közben nem álltam le a tapasszal sem egy hétig. Szinte az ostyaszedés kezdetétől azt éreztem, hogy minden nap egy kicsivel jobban érzem magam, egy picivel sűrűbb a székletem, egy picivel kevesebb a vér a székletben, egy picivel erősebb vagyok, egy picivel jobb az arcszínem. A remény egyre nőtt bennem, hogy talán ez lesz a megoldás. Mire elfogyott a 30 db ostya, a székletem állaga normálissá vált, látható vér alig volt, és már próbálkoztam rövidtávra kimozdulni, a szemközti pékségbe.
Megrendeltem a következő havi adagot is az ostyából. Viszont ekkor jött egy következő probléma. Jelentkezett egy kis hólyaghurut, majd néhány nap után bedagadtak a lábaim. Először csak kicsit, majd később, mint egy elefánt láb, olyanná vált. Alig tudtam menni, a fürdőkádba egyedül nem tudtam bemenni, csak segítséggel, úgy hogy a lányom kézzel emelte be a lábaimat egyenként. Először nem értettem, hogy mi történik, majd eszembe jutott, hogy van nekem egy vese problémám. A Calcium sandosten, amit több évig szedtem, (a csontritkulás megelőzésére írták fel), az nem a csontokban, hanem a vesekéregben mészként rakódott le. Ez komoly problémát okozott a méregtelenítési folyamatban. Megkérdeztem, akitől az ostyát vettem, hogy ugye az ostya most a vesémet hozza rendbe? Igenlő választ kaptam.
Egy hét után megszűnt a hólyaggyulladás, viszont a lábdagadásnak majdnem 2 hónap kellett, mire elmúlt. A pozitív változás viszont az, hogy a vizeletemnek most már van színe és szaga is, tehát a méregtelenítést a vese már elvégzi.
Július végén már kerékpárra ültem, és kimentem a piacra, szeptemberben rendbe hoztam a két utcai ablakot és lefestettem, egy ajtót, amit egy kis átalakítás után beraktak, lefestettem, az előtte lévő vasajtót lecsiszoltam, lekentem, a mosókonyhát kimeszeltem. Két hete 30 q fát beraktunk a lányommal közösen a helyére.
Gyakorlatilag majdnem visszakaptam az erőmet. Bár most érzem, hogy a fitoplankton a tüdőmmel próbálkozik. Közel 30 évig dohányoztam. Leszoktam, de azért nem múlt el nyomtalanul a sok nikotin hatása. Remélem, hogy a tüdőmet is rendbe hozza, mint a colitis ulcerosát.
Rózsa
Kecskemét, 2015-10-21.


Kapcsolat https://fgxpresshu.wordpress.com/

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése